úterý 7. března 2017

Ohlédnutí (4) Leden a Únor 2017

Tentokrát dělám ohlédnutí za dva měsíce leden a únor dohromady.

Hlavní lednovou událostí pro mě byl kurz kreslení suchým pastelem o kterém je zde článek. Z kurzu jsem si odnesla hned tři obrázky.




Od mého muže jsem dostala krásné omalovánky pro dospělé, z kterých jsem jako skalní fanoušek Harryho Pottera byla nadšená. Pokřtila jsem je hned dvěma vybarvenými obrázky :-) A k tomu nemůže chybět ani jeden z Magické džungle.





V únoru jsem pak vyšila naší Zajdu :-) Předlohu mám z Pinterestu. V podobném duchu jsem našla asi 5 předloh, takže určitě nezůstane sama.


V únoru jsem relaxovala v omalovánkách pro dospělé a vytvořila valentýnské srdíčko v Magické džungli, kočku na balkoně z Romantic Country a nesměl chybět HP a testrál.



 
 
 V únoru jsem také vyrobila Domácí jemný krém.
 
 
A největší akce pro mě bylo kreslení portrétu pastelkami o kterém jsem napsala článek.
 
 
A to je za leden a únor vše :-)
 
Lenka



Žádné komentáře:

Okomentovat