sobota 2. prosince 2017

Akvarel

Před 14ti dny jsem byla v milovaném Serafinu. Tentokrát jsem na zavítala na kurz Akvarelu.
 

Akvarel je malba, při které se používá barva rozpustná ve vodě. Akvarelové barvy nejsou krycí, a tak podklad obvykle prosvítá.

Akvarel je technika o které se někdy říká, že je dílo okamžiku, že se k akvarelu musíme promalovat, nedá se opravovat tak jako třeba olej.

Na kurzu jsme se učili několik různých technik, kterými se dá akvarelem malovat :-)

Na svá první díla jsem náležitě hrdá a některé již visí za sklem :-)

Moje prvotina - Makové pole:

Prosluněná krajina:


Vyzkoušela jsem si i techniku lavírování - práci s jednou nejvýše dvěma barvami, jejichž rozředěním se dosáhne široké škály valérů.

Maják:

A nakonec Podzimní alej, která se mě osobně líbí nejvíc :-)


Mějte se pěkně
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat