sobota 3. prosince 2016

Ohlédnutí (2) Listopad 2016

V listopadu jsem tvořila celkem hodně. Řekla bych, že jsem tvořila i celkem různorodé věci.

Padla na mě podzimní nálada a tak jsem jedno odpoledne věnovala pastelkám a kreslila list javoru, který máme před domem.



Byla jsem na super akci, kterou pořádalo nakladatelství Paseka. Vyráběli jsme Lichožrouty. Vtipné postavičky z dětské knihy, která se nyní dočkala i filmového zpracování.



Pastelky nezahálely ani v omalovánkách. V listopadu jsem si oblíbila dvojstrany. První je pastelkami Mondeluz, které jsem rozmyla vodou. A druhý obrázek je pastelkami Jumbo Natur od Koh-I-Nooru, které jsem částečně rozetřela minerálním lihem.



Ukorálkovala jsem pár maličkostí. Výběr z bobulí mě hodně bavil. Na drobné kytičky/hvězdičky jsem spotřebovala pár korálkových zbytků, které mi už dlouho „překážely“.



V prosinci se chystám na menší kurz kreslení se suchými pastely. No a jelikož mě přihlášení navnadilo, tak jsem s nimi vytvořila pozadí pro tuhle krásnou pohlednici.


Záložky do knihy jsem malovala hlavně akvarelem.


Sobotu před první adventní nedělí jsem věnovala výrobě adventních věnců.


To je vše. Opět mám rozpracováno několik dalších věcí, ale o těch zase až příště, až je dokončím.

Lenka



Žádné komentáře:

Okomentovat