středa 4. ledna 2017

Ohlédnutí (3) Prosinec 2016

V prosinci jsem tvořila všechno možné a hlavním tématem byly Vánoce.

Jiné než Vánoční tématiky moc nebylo, ale něco se přeci jen najde. Například Vyšívaná záložka s ptáčky.




Dále taky portrét, to byl vánoční dárek, který sklidil velký úspěch.


Z korálků jsem ušila tyhle malinké vločky.



Letos poprvé jsem z korálků zkusila vyrobit tyhle hvězdy na drátku. Na vánoce jsem s nimi ozdobila stromeček a vypadalo to krásně.








Hlavní náplní mého tvoření pak byly vánoční přání :-)
Prvním druhem byly Vánoční přání - pastelem.


Velký úspěch mělo Vánoční přání s křížkovou výšivkou.



A do třetice všeho dobrého jsem ještě vyráběla takováto přání vyšívaná na papír :-)


A úplně nakonec jedna osamocená omalovánka.


Celkem hodně jsem toho stihla v prosinci :-)

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat