středa 3. května 2017

Ohlédnutí (5) Březen a Duben 2017

A mám tu další souhrn toho, co jsem všechno vytvořila za uplynulé dva měsíce :-)

Mám tu jednu malou jarní výšivku :-) Vytvořila jsem z ní malé a milé přání k narozeninám pro mojí skvělou přítelkyni :-)

V březnu jsem byla na ukázkové lekci z kurzu "Perspektiva" - samozřejmě v mém milovaném Serafinu. Odnesla jsem si domů rychlou skicu, pár užitečných rad a pocit, že toužím po celém desetilekcovém kurzu :-)

Jelikož svišť začal velmi intenzivně běhat a je ho všude plno, je času na tvoření čím dál méně. Respektive, času je celkem hodně, ale je roztroušený po malých chvílích během dne. To je asi důvod, proč si čím dál více oblibuji relaxační omalovánky pro dospělé :-) Za březen a duben jsem se v nich opravdu činila :-)

V březnu to tedy byly obrázky z Magické Džungle



Obrázky z Enchanted Forest

 
 
Obrázky z Romantic Country




Obrázky ze Sommarnattu


A jako poslední obrázky ze Severské Divočiny


A jelikož byly velikonoce, tak samozřejmě nemůžu opominou voskem malované kraslice





A to je vše - myslím že toho bylo víc než dost :-)
Mějte se pěkně
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat