neděle 13. listopadu 2016

Bobulové náušnice

Přepadla mě opět korálkovací nálada a tak jsem hledala inspiraci, co bych si mohla pěkného vyrobit.



Nedávno brouzdala na stránkách PRECIOSA. Je to firma, která na severu Čech vyrábí mnoho věcí a mimo jiné úžasné korálky. PRECIOSA korálky jsou skvělé - myjí mnoho tvarů a nepřeberné množství krásných zářivých barev.

http://preciosa-ornela.com/cz/produkty
Na jejich stránkách jsem narazila i na skvělou inspiraci v podobě projektů, které lze z jejich korálků vyrábět. Projektů je tam opravdu hodně. Jsou přehledně rozdělené do čtyř kategorií, od úplných začátečníků, až po projekty pro zkušené mistry. Všechny korálkové projekty, které pro PRECIOSU vymysleli nejrůznější designéři šperků najdete zde.

Já si vybrala projekt s krásným jménem Výběr z bobulí :-) Vybírala jsem hlavně podle toho, jaké korálky jsem měla doma k dispozici, protože jsem chtěla tvořit hned (a taky protože je potřeba zpracovat staré zásoby, co tu mám :-) Návod si lze volně stáhnout v PDF a vytisknou, což se skvělé a velmi pohodlné.

Pracovalo se mi moc dobře. Návod je dobře strukturovaný. Popisky jsou srozumitelné a nákresy naprosto názorné. Jediné co jsem změnila bylo, že místo silonu jsem bobulky šila korálkovací plochou nití. Myslím, že to nijak výsledek neovlivnilo.

Vyrobila jsem čtyři kuličky - dva páry v lehce odlišných odstínech.
Využila jsem zbytky korálků "Pohanka" které jsem z dřívějška měla v průsvitných něžných barvách. Myslím že vypadají moc pěkně. Ale jestli se k tomuto vzoru někdy vrátím, tak si objednám Pohanku v zářivějších barvách :-) Jo, vrátím se k tomu :-)


Z kuliček jsem potom vyrobila náušnice. Vypadají krásně.


Určitě se ještě chystám na další projekty z dílny PRECIOSY - to ale zase někdy příště :-)

Lenka








Žádné komentáře:

Okomentovat