čtvrtek 17. listopadu 2016

Zimní pohlednice

Dřív jsem strašně ráda psala dopisy. Úplně jsem se v tom vyžívala. Dost dlouhou dobu, už ale dopisy nepíšu. Nejspíš protože je míň času a inspirace co psát. Tak alespoň posílám pohledy. Z každé dovolené a z některých výletů.

Napadlo mě nějaký zimní pohled i vyrobit. No, je to spíš obrázek o velikosti pohledu, který dám do obálky a pošlu. Popravdě bych se ho bála poslat jen tak. Bála bych se zohýbání a ušpinění.



 Inspiraci na obrázek jsem čerpala na internetu, konkrétně na Pinterestu.
Obrázek jsem kreslila na umělecký papír určený na kresbu Blok Antik,130g/m2. Ale použít se dá i klasická čtvrtka :-) Nejdřív jsem si lehce tužkou předkreslila motiv ptáčků ve větvích. Pak jsem nastrouhala trochu bílého, světle modrého, jasně modrého a černého suchého pastelu - křídy. Každou barvu na svojí kupičku a některé jsem si pak smíchala - bílou se světle modrou a modrou s kapičkou černou. Pastel jsem nanášela kuličkou z klasické vaty. Mraky jsem pak vytvořila plastickou gumou. Pak jsem černou pastelkou nakreslila ptáčky ve větvích a nakonec všechno zafixovala Fixativem, aby se obrázek nerozmazával.


Ještě nevím, komu pohled pošlu, ale věřím, že mu udělá radost.


V budoucnu se chystám vyrobit další pohledy s různými motivy, pro různé příležitosti.


Lenka







Žádné komentáře:

Okomentovat