neděle 16. října 2016

Jak se vyvíjelo moje vyšívání (2. díl)

Minule jsme skončili zhruba těsně před tím, než moje tvorba začala mít ustálenou kvalitu. Konečně jsem začala vyšívat s minimem chyb. A když už jsem nějakou chybičku udělala, nenašli byste jí.

Mám tu ukázku malinkých kaktusů, které jsem měla v pokojíčku třináctileté skoro-puberťáčky.





A ke kaktusům jsem ve svém pokojíčku měla kočku. Jako, vůbec nerozumím tomu, jak jsem dospěla k tomu, že jsem měla tyto obrázky pospolu na jedné stěně.
Trochu kýč, ale co nadělám.


Ve čtrnácti jsem měla období, kdy jsem každému všívala mini sady, nebo vyšívaná přání.

Mamce jsem vyšila sadu do kuchyně.



A ne jen jednu :-)
A i babičce jsem vyšila sadu do kuchyně.

Obrázek do obýváku.

Tohle je jedno ze zmiňovaných přání.


Tohle je můj oblíbený obrázek. Ani nevím proč. Je malý, celkem obyčejný. Ale něčím mě vždy potěší.


Kouzelná zahrada.


Na závěr vám ukážu svůj první velký projekt. Vyšívala jsem ho před deseti lety svému příteli (dnes už manželovi), Bylo mi devatenáct. Rozhodla jsem se, že ho vyšiju a darujuju mu ho k vánocům. Měl v té době moc rád vlky. Jako u všech mých následujících velkých projektů jsem si ukousla trochu velké sousto. Začala jsem tuším v září. No a samozřejmě jsem to nestihla. Dostal ho až na silvestra J. Ale máme ho vystaveného dodnes.
Za ta léta už je látka v rámu povolená, ale i tak jsem na něj hrdá :-)

Po tomto velkém projektu načala moje několikaletá pauza od vyšívání. Během ní jsem vyšila jen pár drobotin, které ani nestojí za řeč.
Od té doby jsem vyšila jen dva obrázky. Jeden takový normální a druhý je opět veleprojekt. Ale ty vám ukážu zase příště.
Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat