sobota 15. října 2016

Rozpracováno (1)

Rozpracováno budou pravidelně-nepravidelné :-) příspěvky. Budou o tom, na čem zrovna pracuji. Zmíním vždy rychlé a malé drobnůstky, i velké projekty, které budou trvat dlouho (ty budou v příspěvcích někdy i opakovaně). No a naopak některé kousky tu ani nebudou, protože je začnu i dokončím rychleji, než napíšu další článek.

Jsem totiž trochu blázen a většinou mám rozpracovaných více věcí naráz. Vracím se k nim podle nálady. A taky podle toho, kolik očekávám, že budu mít času. Když vím, že budu mít jen chvilku nechce se mi vytahovat vyšívání. Na kreslení vím, že se potřebuji soustředit. Ale třeba na omalovánky, nebo na korálky přijde chuť i když mám volnou jen chviličku.

Začínáme.

Z menších aktivit mám právě rozpracovanou kresbu podle předlohy pastelkami. Nejspíš bude rozpracovaná ještě nějakou dobu, protože se zároveň vrhnu na nějaké vánoční projekty. Předlohu jsem si vyfotila ještě na kurzu pastelky, na kterém jsem byla, ale dostala jsem se k němu až nedávno.


Kreslím akvarelovými pastelkami Mondeluz, které mám v plánu rozmývat.



Další rozpracovaný projekt (veleprojekt) je obrázek Leopardí rodinky, který vyšívám svišťovi do jeho pokojíčku. Jsem zvědavá, kdy se mi ho podaří dokončit – nejspíš to bude běh na delší trať.

Předloha.

Kousek, který je už vyšitý.
A nakonec tu mám jeden už skoro hotový obrátek z omalovánek pro dospělé. Ano i já jsem jim podlehla. Objevila jsem je během prázdnin. Se svištěm totiž dost často nastane situace, kdy mám chvilku času, chtěla bych něco dělat, ale nejsem schopná vytahovat větší projekty, nebo se nějak aktivně soustředit. To pak přijde řada na omalovánky.

Obrázek z  Magické džungle.

Taky míváte rozpracovaných více věcí najednou a vybíráte si podle toho, na co máte náladu?

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat