pondělí 17. října 2016

Náušnice „Vločky“


Tento víkend už jsem dostala náladu na výrobu něčeho zimního.
Pustila jsem se proto do výroby náušnic z korálků v podobě sněhové vločky/hvězdy - každý vidí něco jiného :-).



Vločka je šitá, ale není to vůbec složité.
Na každou vločku je potřeba 5 větších korálků, 5x4 menších korálků, korálkovací jehla a nit, nebo tenký vlasec.
Já radši pracuji s nití, protože se potom nerozvazuje. Vlasec je zase pevnější, takže je vhodnější pokud budete vyrábět vločku větší.

Zakončovací uzlík pak vždy zakápnu průhledným lakem na nehty - déle vydrží.



No a jak to dopadlo? Nakonec jsem na ukázku vyrobila vločky/hvězdičky i v jiných barvách a velikostech. Krásné jsou všechny.


Na vytvoření náušnic jsem pak ještě použila 2 afroháčky a 2 spojovací očka.
Dopadlo to pěkně. A trochu jsem se "rozvášnila" při focení :-)




Kdy začínáte vyrábět zimní a vánoční dekorace a dárky?

Lenka

Žádné komentáře:

Okomentovat