čtvrtek 6. října 2016

Vítám vás na Moje tvoření, můj relax

Ahoj.
Vítám vás na svém blogu. Nebo možná spíš svém inspiračním záznamníku.
Jsem obyčejná i neobyčejná. Jsem milující žena a jsem maminka malého (nebo možná spíše většího J) devítiměsíčního sviště. Jsem skautka. Mám ráda slunečnice, dobré jídlo a miluju relax. Ráda čtu knihy – i když za posledních několik roků už s množstvím přečtených knih zaostávám. Ráda chodím do přírody. Zbožňuju procházky v ZOO. No a šíleně ráda tvořím.
Miluji jakékoliv tvoření. Za svůj život jsem se ve vlnách věnovala mnoha výtvarným a kreativním technikám. Některé byly spíše módní, chvilkové záležitosti, jiným se věnuji dlouho a k některým oblíbeným se vracím doteď.


Už od mala jsem ráda kreslila. A ještě radši jsem vyšívala. Vyšívání jsem se za svůj život věnovala asi nejdelší dobu a stále se k němu vracím. Vyšívám hlavně křížkovým stehem. Umím i jiné, ale křížek je prostě top. O vyšívání jako takovém, ale později J. Kreslím, maluji, zdobím velikonoční kraslice voskem. Dříve jsem drhala, korálkovala, vyráběla kytičky z organzy, vyráběla keramiku. Zkouším šít, zkoušela jsem vyrobit něco z plsti a pokoušela jsem se o linoryt. Také si některé kosmetické kousky a drogerii do domácnosti vyrábím sama. A ještě spoustu dalších věcí, na které si ani nevzpomenu, nebo vzpomenu a napíšu o nich později.

Tak asi tak. U tvoření odpočívám a utíkám do jiného světa. Do světa kouzel, kde je mi moc dobře.

Několik lidí mi říkalo, že bych o svých úspěšných i méně úspěšných pokusech měla psát blog. Já si vždycky říkala, že na to nemám čas, že nejsem zdatná ve psaní, že vlastně ani netvořím nic pravidelně a pro ostatní, že to ani nemůže být nic zajímavého. Ale nedávno jsem si uvědomila, že je důležité, že je to zajímavé hlavně pro mě. Takže to pojmu jako svůj inspirační záznamník, který je hlavně pro mě. Takže jestli to někdo bude nebo nebude číst je vedlejší. Hlavní účel je, abych se já mohla později podívat, co všechno se mi podařilo nebo nepodařilo.

Nejsem umělec a ani se za něj nepovažuji. Většinu technik mám okoukaných, nebo mě je někdo naučil. Nemám příliš velkou fantazii, takže si pro inspiraci chodím, kam se dá. Spoustu věcí mám hodně vydřených a bez předlohy bych nenakreslila ani sluníčko. Ale dělám to pro zábavu, ne pro galerii J.

Přeji tedy příjemné čtení a třeba vás také k něčemu inspiruji.

Lenka


Žádné komentáře:

Okomentovat